Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Hello World!

2011.03.26. 15:39

Sziasztok!

Nemrég úgy döntöttem kiírom magamból amiket mostanában érzek. Fél évvel ezelőtt elegem lett abból hogy "Zs" kategóriás műceleb tehetségtelen média szajhákat fotózzak, amiért éppen új rucit vett (jujj... ) és úgy döntöttem kicsit érdekesebb vizekre evezek.

Azóta úgymond szex fotós vagyok..... Ez alatt értem a filmek alatti kattogtatást, kurvák portfóliójának elkészítését, stb.

 

Bevezetőnek ennyi, nemsokára jelentkezem!

 

_Johnny_ 

 

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

HK417 · http://dokkmunkas.blog.hu/ 2011.06.13. 20:04:23

Azóta semmi? Azért mondjuk engem érdekelne a blogod--de ha nem írod az elég gáz!
süti beállítások módosítása